Hlavné skupiny čitateľov a distribučné kanály
Cieľovou skupinou časopisu sú najmä manažéri firiem, podnikatelia a verejní činitelia v oblasti riadenia ekonomických rezortov.
Časopis sa distribuuje
- Predstaviteľom významných firiem a organizácií – formou direct-mailingu.
- Širšej odbornej verejnosti a ostatným záujemcom – prostredníctvom predajných sietí a predplatného.
- Účastníkom významných ekonomických a manažérskych konferencií, návštevníkom špecializovaných veľtrhov, výstav a ďalších fór.
Direct-mailing – kľúčoví adresáti
I. Súkromný sektor
- vrcholoví manažéri Top 500 priemyselných podnikov SR (vrátane agrosektora);
- špičkoví manažéri popredných finančných inštitúcií;
- generálni riaditelia významných spoločností z oblasti služieb a cestovného ruchu;
- topmanažéri ďalších významných súkromných firiem, ako aj podnikov so štátnou účasťou.
II. Verejná správa
a) štátna správa:
- kancelária predsedu a podpredsedu vlády SR;
- ministerstvá – podľa tematického zamerania jednotlivých čísel, v prípade ekonomických rezortov až na úroveň odborov;
- Národná rada SR – vybraní poslanci, najmä predsedovia ekonomických výborov, kancelária NR SR;
- Kancelária prezidenta SR – riaditeľ a vybraní riaditelia odborov;
- manažéri vybraných štátnych a rezortných inštitúcií, úradov, agentúr, fondov, ústavov atď.
b) samospráva:
- samosprávne kraje – predsedovia, riaditelia ekonomických a investičných útvarov, vybraní predstavitelia krajských zastupiteľstiev;
- mestá a obce – primátori, starostovia, vo väčších mestách aj riaditelia ekonomických a investičných útvarov – podľa obsahu jednotlivých čísel.
III. Tretí sektor
- vybrané neziskové organizácie a nadácie;
- ekonomické think-tanky;
- najväčšie profesné, odborové a zamestnávateľské zväzy;
- niektoré vysoké školy, inštitúty a výskumné ústavy – SAV, medzinárodné, nadrezortné, rezortné, nadačné a iné.