Cestovanie

Krásnohorská jaskyňa alias Buzgó kladie návštevníkovi odpor – ak chcete napredovať, šúchate sa v nej o steny, leziete po šmykľavých rebríkoch a rúčkujete nad vodou po železnom lane.

Návštevník regiónu sa môže z Košíc dostať autom do 100 minút až k 18 pamiatkam a lokalitám Svetového dedičstva UNESCO.

Hlavnou marketingovým témou agentúry CzechTourism je tento rok baroko. Dopĺňa ju akcia „Rok renesančnej šľachty“ prebiehajúca na viacerých hradoch a zámkoch.

Napriek prísnym emisným predpisom je vzduch v mestách neraz znečistený, najmä vo vykurovacom období. O dôvod viac, prečo občas vypadnúť kamsi „mimo“, za regeneráciou.

Zvonka zväčšené „géčko", zvnútra Maybach de luxe s masírovacími sedadlami a stolíkom na šampanské: v exotike je ako doma.

Tento horský región je vždy dobre pripravený na návštevníkov rôzneho druhu. Svedčia o tom ponuky zamerané na rodiny, atraktívne medzinárodné podujatia, gastroponuka na chatách a nové investície do zariadení.

Prekvapivé objavy pre milovníkov wellness, ticha aj architektúry len kúsok za Budapešťou.

Sú priam synonymom kúpeľníctva a métou najvyššej kvality. Nájdeme tu všetky atribúty spojené s kúpeľmi.

Kvalitné kúpeľné zariadenia na Slovensku aj v Česku ponúkajú návštevníkom celé spektrum kúr a procedúr.

Hlavné mesto Maďarska má okrem množstva lákadiel pre turistov a návštevníkov aj zaujímavosť, ktorá nie je celkom bežná v iných veľkomestách. Je tiež mestom kúpeľov.

Strana 2 z 2

Partneri

egoodwillmarketingovowustenrotSOPK